جوراب های جاذب


جوراب های جاذب

جوراب های جاذب


جوراب های جاذب عمدتا در صنایع ، جهت استفاده به منظور جایگزاری بر روی سطح زمین ، پایانه ها ، فرودگاه ها یا استفاده  در دریا ، رودخانه ها ، سواحل  و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

جوراب های جاذب قالبی به شکل لوله دارند و به صورت مانعی جهت جلوگیری از گسترش نشت آلودگی عمل می کنند. جوراب های جاذب نرم و انعطاف پذیر هستند و به آسانی در اطراف یا در کنارماشینی که نشتی در آن رخ داده  قرار می گیرند و باعث جذب و نگهداری مایع  در بافت آن می شود.

جوراب جاذب عمدتا برای اطراف ماشین آلات یا هرجایی که نشتی رخ می دهد طراحی شده است.
جوراب جاذب جهت کاربردهای مختلف از جمله جذب مواد شیمیایی ، جذب ترکیبات نفتی  و همچنین در کاربری های عمومی طراحی شده اند.
این محصول سریعترین راه را برای پاک کردن نشتی ، در اختیار می گذارد. جوراب جاذب در طیف وسیعی از اوزان و مواد مختلف تولید می گردد.


جوراب های جاذب نفت:


جوراب های جاذب نفت برای جذب ترکیبات نفتی و دفع آب مورد استفاده قرار می گیرد. جاذب مواد نفتی برای استفاده در شرایطی که مقادیر نشت نفت در آب کم است و یا برای موارد نشتی  نفت روی سطح زمین پیشنهاد می شود.

استفاده از جوراب های جاذب نفت برای خطوط لوله ،کشتی سازی ،عرشه کشتی و قایق های تفریحی ،کارخانه ها ،واحد های صنعتی ،اسکله های بارگیری ، مراکز تعمیر و نگهداری ماشین ،واحد های آتش نشانی ،واحد واکنش به نشت آلودگی شهری ،یا هر کجا که نشتی مایعات ، ترکیبات نفتی و شیمیایی اتفاق می افتد بسیار عالی است. رنگهای آبی یا سفید  آن بترتیب  برای ترکیبات نفتی سنگین و سبک عرضه می گردد.


جوراب های جاذب عمومی:


جوراب های جاذب عمومی برای جذب روغنهای تمیز کننده ، خنک کننده ها ، حلال ها و سیالات پایه آب  در هر نقطه از تاسیسات شما طراحی شده است.
جوراب های جاذب عمومی در اطراف ماشین آلات ، زیر خطوط لوله یا اتصالاتی که نشتی دارند، در مناطق بسیار کثیف  ، برای پروژه های تعمیر و نگهداری عمومی  به عنوان اولین انتخاب جهت کنترل نشت آلودگی در محوطه های داخلی استفاده قرار می گیرند.
علاوه بر این جوراب های جاذب عمومی خاکستری رنگ توانایی پوشاندن روی آلودگی های و لکه ها را دارد،

جوراب جاذب عمومی به شما کمک می کند قبل از اشباع کامل ،تمایل به جذب داشته باشد. رنگ خاکستری آن جهت روغن های سنگین و سبک  عرضه می گردد.


جوراب جاذب شیمیایی

 

جوراب جاذب شیمیایی بر پایه پلی پروپیلن melt blown  با قدرت جذب بسیار بالا ساخته می شود. جوراب جاذب شیمیایی در طیف گسترده ای از اشکال  ارائه می شوند. 

سبک  وزن و ظاهرا بدون گرد و غبار هستند. جوراب جاذب شیمیایی ظرفیت جذب بالایی دارند که باعث کاهش مقدار دورریز می شوند. جوراب های جاذب شیمیایی برای جذب طیف گسترده ای از مایعات مانند اسیدها خاص ، بازها ، خنک کننده ها ،سیالات بر پایه مشتقات نفتی ،مواد شیمیایی بی خطر،محلول های پایه آبی مناسب هستند. 

 

مشخصات جوراب های جاذب:


جوراب های جاذب دارای قدرت جذب بسیار بالایی هستند،و توانایی جذب ترکیبات نفتی و سایر مایعات را تا 25 برابر وزن خود دارند.
اقتصادی هستند و برای برنامه های معمول تعمیر و نگهداری ایده آل هستند.
با دوام هستند. پوشش پلی پروپیلن باعث بهبود استحکام و کاهش گرد و غبار می شود.
قالب پذیر هستند و جوراب ها برای گرفتن نشتی  در زیر ماشین تطبیق می یابند.
در مواردی که آلودگی باقی بماند جوراب قبلی با جوراب جاذب جدید جایگزین می گردد. 
مقدار خاکستر باقیمانده از این جوراب ها کم است و جوراب های قابل احتراق مناسب برای سوخت هستند.


 

0 نظر

ارسال نظر