اسید شویی دستگاه اسپرسو


اسید شویی دستگاه اسپرسو

چگونه یک قهوه ساز را با اسید سیتریک تمیز کنیم

 

اسید شویی دستگاه اسپرسو

 

اگر شما نوعی از افراد هستید که هر روز قهوه می نوشید ، به احتمال زیاد دستگاه قهوه شما می تواند با یک نظافت خوب این کار را انجام دهد! گرچه انبوهی از محصولات تمیزکننده ساخته شده به طور انحصاری برای تمیز کردن سازندگان قهوه وجود دارد ، اما یک راه حل بسیار ارزان تر وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق قرص های تمیز کننده تجاری حاوی اسید سیتریک به عنوان ماده اصلی آنها هستند (اسیدشویی دستگاه اسپرسو).

 

با این وجود ، چرا هزینه اضافی را قطع نکنید و به جای آن از اسید سیتریک استفاده کنید؟ اسید سیتریک را می توان بصورت عمده و بصورت آنلاین خریداری کرد و برای انواع تمیز کردن های سنگین در اطراف خانه استفاده کرد. و از همه بهتر ، این برای همیشه ماندگار است.(اسیدشویی با اسیدسیتریک)

 

به جای اینکه هزینه هنگفتی برای یک محلول مخصوص تمیز کردن هزینه کنید ، می توانید یک کیسه  اسید سیتریک به قیمت پایینتر خریداری کنید! تمیز کردن هر دستگاه قهوه ساز ( در اسیدشویی با اسید سیتریک)فقط به 2 قاشق چایخوری اسید سیتریک نیاز دارد ، بنابراین با خیال راحت می توانیم بگوییم اسید سیتریک به این زودی ها تمام نمی شود!

 

برای تمیز کردن و رسوب زدایی می توانید از سرکه سفید نیز استفاده کنید ، اما ما بیشتر  اسید سیتریک را ترجیح می دهیم که صحبت از قهوه سازها باشد. اگر قادر به شستشوی خوب هر قسمت از دستگاه های قهوه ساز نباشید ، گاهی اوقات سرکه می تواند بوی بسیار شدیدی از خود به جای بگذارد. اسید سیتریک این مشکل را ندارد و هرگز چیزی را برای تغییر طعم قهوه باقی نگذاشت.

 

مرحله 1: اسید سیتریک را به مخزن اضافه کنید

 

 

با یک قهوه ساز تمیز شروع کنید - قبل از شروع سبد ، مخزن و قابلمه را آبکشی کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطرافش قهوه  نیست.

پس از پایان کار ، مخزن را با 6-8 فنجان آب پر کنید و 2 قاشق چای خوری پودر اسید سیتریک اضافه کنید.

 

مرحله 2: دم و تمیز کنید!

 

هنگامی که اسید سیتریک و آب در مخزن قرار گرفت ، دستگاه قهوه ساز خود را روشن کرده و بگذارید به طور معمول چرخه را طی کند.

پس از اتمام اولین چرخه دم ، سبد و قابلمه قهوه را برداشته و آب را بیرون بریزید. آنها را به خوبی زیر آب داغ بشویید.

یک بار دیگر مخزن را با آب تمیز پر کنید و بار دیگر چرخه تولید را انجام دهید تا اسید سیتریک اضافی که ممکن است در دستگاه قهوه پنهان شود را از بین ببرید.

و  اکنون شما یک دستگاه قهوه تمیز و بدون مقیاس و قهوه ای با طعم عالی دارید. لذت ببرید!

 

 

0 نظر

ارسال نظر