تصفیه آب ,‌ تصفیه فاضلاب و تصفیه فاضلاب صنعتی / تصفیه پساب


تصفیه آب و تصفیه فاضلاب توسط شرکت فرایند انرژی

تصفیه فاضلاب صنعتی

 

تصفیه آب چیست ؟


تصفیه آب حذف آلودگی ها از آب خام برای تولید آب آشامیدنی است که به اندازه کافی خالص برای مصرف انسان یا برای استفاده های صنعتی باشد.

 

موادی که طی فرآیند تصفیه آب از بین می روند شامل انگلها (مانند ژیاردیا یا کریپتوسپوریدیوم) ، باکتریها ، جلبک ها ، ویروس ها ، قارچ ها ، مواد معدنی (از جمله فلزات سمی مانند سرب ، مس و غیره) و آلاینده های شیمیایی ساخته شده توسط بشر هستند.

 

بسیاری از آلاینده ها می توانند خطرناک باشند - اما بسته به استانداردهای کیفیت ، سایر مواد پاک می شوند تا بو ، طعم و ظاهر آب بهبود یابد.

 

مقدار كمی از مواد ضد عفونی كننده معمولاً در پایان فرآیند تصفیه عمداً در آب باقی می ماند تا خطر آلودگی مجدد در سیستم توزیع را كاهش دهد. بسیاری از ملاحظات زیست محیطی و هزینه ای بر موقعیت و طراحی گیاهان تصفیه آب تأثیر می گذارد.

 

تصفیه آب زیرزمینی ارزان تر است ، اما خروجی سفره های زیرزمینی معمولاً محدود است و شارژ مجدد آنها هزاران سال به طول می انجامد.

 

منابع آب سطحی باید از نظر وجود انواع غیرمعمول یا سطح میکروبی / بیماری هایی که باعث آلودگی می شوند ، به دقت کنترل شود. خود تصفیه خانه باید از خرابکاری در امان بماند. فقط با نگاه کردن به آب نمی توان از نوشیدن آب مطمئن شد.

 

روشهای ساده مانند جوشاندن یا استفاده از فیلتر زغال خانگی برای تصفیه آب از منبع ناشناخته کافی نیست.

 

اکنون حتی باید آب چشمه طبیعی - که در دهه 1800 برای همه اهداف عملی ایمن محسوب می شود - قبل از تعیین نوع درمان مورد آزمایش قرار گیرد.

 

تصفیه فاضلاب چیست ؟

 

تصفیه فاضلاب  ، حذف آلودگی های فاضلاب یا فاضلاب قبل از رسیدن به سفره های زیرزمینی یا اجسام طبیعی آب مانند رودخانه ها ، دریاچه ها ، مصب ها و اقیانوس ها است. از آنجا که آب خالص در طبیعت یافت نمی شود (به عنوان مثال ، خارج از آزمایشگاه های شیمیایی) ، تمایز بین آب تمیز و آب آلوده به نوع و غلظت ناخالصی های موجود در آب و همچنین به کاربرد مورد نظر بستگی دارد.

 

به طور کلی ، گفته می شود که آب وقتی آلوده باشد که به اندازه کافی ناخالصی داشته باشد تا برای استفاده خاصی مانند نوشیدن ، شنا یا ماهیگیری نامناسب باشد. اگرچه کیفیت آب تحت تأثیر شرایط طبیعی قرار دارد ، اما کلمه آلودگی معمولاً بر فعالیت انسان به عنوان منبع آلودگی دلالت دارد. بنابراین ، آلودگی آب در درجه اول ناشی از تخلیه فاضلاب آلوده به آبهای سطحی یا زیرزمینی است و تصفیه فاضلاب یکی از عناصر اصلی کنترل آلودگی آب است.

 

 

 


فرایند انرژی یک منبع واحد در زمینه فن آوری های تصفیه آب صنعتی , تصفیه آب و تصفیه فاضلاب است که به طور یکپارچه در مسیر قوی و موثر تصفیه آب قرار گرفته است.


برای مشتریانی که دارای مشکلات آلودگی آب هستند ، فرایند انرژی متخصص در ادغام فن آوری های تصفیه فاضلاب اثبات شده در بازار در یک مسیر تصفیه واحد است که قادر به کنترل آلودگی های چالش برانگیز تخلیه شده از تأسیسات صنعتی یا استخراج از برنامه های درمانی است.

 

راه حل های ما از آب فرآیند تمیز و فوق العاده خالص گرفته تا تصفیه پساب مبهم فرآیند ، شرایط سختگیرانه فرآیند و محدودیت تخلیه را برآورده می کنند ، هزینه کل مالکیت کمتری را تحویل می دهند و در صورت امکان ، از طریق بازیافت و استفاده مجدد ، از ردپای محیط زیست شرکت شما می کاهند.

 

 

چه چیزی فرایند انرژی را در زمینه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب از سایر رقبا جدا می کند؟


ما معتقدیم رویکرد بهتر برابر نتایج بهتر است.


هیچ میانبر و هیچ محصولی وجود ندارد که چالش های تصفیه فاضلاب صنعتی را حل کند.

 

کارشناسان کاهش آلودگی ما چالش های پیچیده تصفیه آب صنعتی را با راه حل های بهینه شده و مهندسی شده که بصورت جمعی کار می کنند ، حل می کنند. ما به عنوان یکپارچه کننده سیستم ها ، محصولات را فقط بدون فکر به برق متصل نمی کنیم. ما نقش و عملکرد هر جز را در نظر می گیریم و یک سیستم کامل و یکپارچه ارائه می دهیم.

 


چرا فرایند انرژی را در پروژه تصفیه آب و تصفیه فاضلاب صنعتی خود انتخاب کنید ؟

 


تخصص سیستم

 

سالها تجربه سیستم های مهندسی فرایند انرژی ، یک سیستم کامل طراحی شده با توجه به نیازهای فنی و مورد تجاری شما را تضمین می کند.

 


احتمالات راه حل

 

فرایند انرژی یک رویکرد اگنوستیک فناوری با توانایی کاوش و تأیید تمام مراحل درمانی و عملیاتی مناسب را در آزمایشگاه مرطوب در محل خود حفظ می کند.

 


قابلیت های داخلی

 

فرایند انرژی مالکیت کلیه جنبه های مهم ماموریت مانند آزمایش آزمایشگاه مرطوب در محل ، تدارکات ، یکپارچه سازی و کنترل های پیشرفته و اتوماسیون را در اختیار دارد.

 


مسئولیت تک منبع

 

فرایند انرژی تماس با شما با یک پروژه است و مسئولیت مسیر  کامل را بر عهده دارد - یک ضمانت ، یک ارائه دهنده خدمات پس از فروش.

 


قابلیت های ادغام

 

فرایند انرژی دارای کنترل های داخلی و مهندسان اتوماسیون برای یکپارچه سازی سیستم است.

 


تجربه

 

فرایند انرژی سالها  تجربه طراحی و یکپارچه سازی سیستم و تنوع استعدادهای مهندسی داخلی را دارد.

 

 

رویکرد ما


ما معتقدیم که یک رویکرد بهتر نتایج اول را به همراه خواهد داشت.

 


ما یک محصول خاص را حل نمی کنیم تا هر کاربردی را حل کنیم. رویکرد اگنوستیک فناوری ما بدان معنی است که ما بهترین راه حل را برای شما می خواهیم و از خلاقیت و تخصص لازم برای طراحی آن برخورداریم.

 

خط اصلی ما درک پرونده تجاری ، محرک های پروژه و نگرانی های شما است. از آنجا که ما به محصولات خاصی وابسته نیستیم ، علاقه ما در ارائه بهترین راه حل متناسب با نیازهای تجاری شما است.

 

ما مجهز به درک اهداف کسب و کار شما هستیم ، سپس به بررسی اثربخشی درمان می پردازیم. با استفاده از آزمایشگاه مرطوب داخلی خود با تجهیزات تست نیمکت و خلبان ، ما داده ها را جمع آوری می کنیم تا یک تحقیق جامع از همه روش های ممکن را انجام دهیم. ما همه امکانات را با شما در میان می گذاریم ، با ارائه یک مقایسه کامل هزینه و سود ، به شما امکان می دهد با تحصیلاترین تصمیم را بگیرید.

 

ما می توانیم از فرماندهی وسیع خود در مورد بهترین فن آوری های اثبات شده در صنعت استفاده کنیم تا مسیرهای مختلف رو به جلو را نشان دهیم. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید ، در مورد جوانب مثبت و منفی هر فناوری مشورت کنید ، و همه آنها را در یک نقشه راه حل کاملا مهندسی قرار دهید. انطباق در قلب هر سیستم کاهش است که ما طراحی ، مهندسی ، نصب و سرویس می کنیم. کلیه جنبه های مهم طراحی ، ساخت ، تحویل و نصب سیستم توسط فرایند انرژی تحت یک ضمانت تنظیم می شوند.

 


رویکرد بهتر ما


بسیاری از شرکت های تصفیه فاضلاب صنعتی وجود دارند. چگونه شریک پروژه مناسب را انتخاب می کنید؟ ما معتقدیم که یک رویکرد بهتر نتایج اول را به همراه خواهد داشت. در مورد رویکرد پروژه بهتر ما در این ماژول یادگیری تعاملی اطلاعات کسب کنید.

 


قابلیت ها و خدمات


ما معتقدیم که سرمایه گذاری اولیه نتایج طولانی مدت ایجاد می کند.


رویکرد پروژه ای مرحله ای ما از انواع نیازهای توسعه و اجرا در طول اجرای پروژه پشتیبانی می کند. در اوایل مرحله توسعه پروژه فرایند انرژی را درگیر کنید تا محکمترین پایه را برای موفقیت ایجاد کنید. از تجزیه و تحلیل اولیه و انتخاب فن آوری های درمانی گرفته تا مطالعات مهندسی و قابل درمان ، می توان اطمینان حاصل کرد که بهترین راه حل در اسرع وقت مشخص می شود.

 

خدمات اجرای پروژه ما اطمینان می یابند که طراحی سیستم شما در حداکثر پتانسیل خود ساخته شده است. از خدمات مدیریت پروژه برای برنامه های کاربردی "ساخت تا مشخصات" گرفته تا راه حل های درمانی کاملاً مهندسی شده ، سفارشی و کلید تبدیل ، ما به اندازه و یا کمترین کار مورد نیاز شما ارائه می دهیم. توانایی های مهندسی ، نصب ، راه اندازی و خدمات پس از فروش ما با کمترین هزینه مالکیت در طول عمر سیستم ، بالاترین عملکرد را تضمین می کند.

 

  1. خدمات توسعه پروژه
  2. کمک به نوشتن مشخصات
  3. ارزیابی سایت موجود
  4. تولید بودجه ، مقایسه هزینه ها
  5. تأیید روند
  6. تجزیه و تحلیل آب
  7. آزمون آزمایشی مقیاس پذیر در محل
  8. انتخاب تجهیزات
  9. نقشه های برق
  10. کارشناس تجهیزات برای جلسات PHA
  11. تجهیزات اجاره ای
  12. تست نیمکت (آزمایشگاه آب در محل!)
  13. خدمات اجرای پروژه
  14. مدیریت پروژه
  15. مهندسی ساخت طراحی - برق و مکانیک
  16. طراحی طراحی - CAD و Solidworks
  17. اتوماسیون و کنترل های پیشرفته
  18. نصب رایگان و پاک یا کلید روشن
  19. نظارت بر نصب
  20. راه اندازی سیستم
  21. تأیید عملیات
  22. خدمات پس از فروش برای سیستم های تصفیه فاضلاب موجود

 

ما به شما این اطمینان را میدهیم با فرایند انرژی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

 

 

کارشناسان بخش فنی آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان در زمینه تصفیه آب و تصفیه پساب و تصفیه فاضلاب هستند. بدین منظور نام, ایمیل و شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نموده تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

همچنین میتوانید تمام موارد مربوط به تصفیه آب و پساب را از این لینک مشاهده نمایید.

 

 

 

منبع:

https://www.sciencedaily.com/

 

لینک کوتاه:

 

https://b2n.ir/h15562

1 نظر

avatar
waxklxgtyg پاسخ

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

ارسال نظر