اسید شویی ورق فلزی


اسید شویی ورق فلزی

مراحل اسید شویی ورق فلزی

 

ورق فلزی می تواند در هنگام نگهداری یا هنگام استفاده زنگ زده یا اکسید شود ، بنابراین اسید شویی ورق فلزی در بسیاری از موارد می تواند یک راه موثر باشد. در حالی که ماهیت ، ضخامت و محل قرارگیری فلز تعیین می کند که آیا اسید شویی یک روش درمانی مناسب است یا خیر ، در اینجا یک راهنمای گام به گام نحوه اسیدشویی ورق فلزی آورده شده است.

 

 

مرحله 1 - شستشو پیدا کنید

 

اگر ساختار فلزی را که می خواهید تمیز کنید می دانید ، باید با فروشگاه های سخت افزار محلی یا ماشین های ساختمانی محلی بررسی کنید که آیا اسید شویی برای آن تولید شده است یا خیر. بسیار مهم است که از شستشوی اشتباه استفاده نکنید. شستشوی اسیدی طراحی شده برای استفاده در فولاد ضد زنگ احتمالاً بیش از حد مقاوم برای استفاده روی مس یا آلومینیوم خواهد بود.

 


مرحله 2 - لباس محافظ بپوشید

 

هنگام اسیدشویی ورق فلزی بسیار مهم است که لباس محافظ مناسب بپوشید. این لباس شامل حداقل عینک و دستکش میباشد. برخی از شستشوها را نمی توان در سیستم زهکشی قرار داد ، بنابراین شما باید مقدمات جمع آوری و دفع مایع آلوده به شستشو را فراهم کنید.

 


مرحله 3 - اعمال شستشو

 

در بیشتر موارد از اسیدشویی ورق فلزی به همین ترتیب استفاده می شود. توسط برس یا سمپاش اعمال می شود و اجازه می یابد برای مدت زمان مشخصی با ورق فلز در تماس باشد.

 

 

مرحله 4 - شستشوی ورق فلز

 

پس از اسید شویی ورق فلزی ، فلز را با آب بشویید. در مورد هرگونه شستشوی اسید تجاری دستورالعمل های مفصلی وجود خواهد داشت ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای انجام هر مرحله یا روش شستشوی اضافی ، آنها را به دقت دنبال کنید.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

شرکت فرایند انرژی ارائه دهنده خدمات اسیدشویی و شستشویی شیمیایی ورق فلزی تحت نظر کارشناسان زبده می باشد.

 

جهت بهره مندی از این خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان بخش فنی ما به شماره 02186053251 و یا 02186053137 تماس گرفته و یا نام,‌ایمیل و شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نموده تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مطالب مرتبط:

 

اسیدشویی چیست ؟

اسیدشویی لوله آب

اسیدشویی منابع کویل دار

 

 

منبع : https://www.doityourself.com

 

https://b2n.ir/r85051

https://bit.ly/3f9C0XF

 

0 نظر

ارسال نظر