تصفیه‌ خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است


تصفیه‌ خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان:


تصفیه‌ خانه فاضلاب خرمشهر در مرحله تجهیز است.

 


خرمشهر- سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد تجهیزات و لوازم مورد نیاز تصفیه‌ خانه آب خرمشهر خریداری شده و در حال نصب است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، فرزان عباسیان در حاشیه جلسه ستاد برنامه‌ریزی خرمشهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه آبفای خوزستان ۱۱۰ میلیارد ریال دیون دارد، امسال از محل آب‌رسانی برای تصفیه‌ خانه شهرستان خرمشهر اعتبار دیده شد و اگر این اعتبار طبق برنامه جذب شود، می‌توان کار را به اتمام رساند.

 

وی، به جذب اعتبار ۴۰۰ میلیاردی برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس ماده ۵۶ در رابطه با شهرستان خرمشهر، ۴۰۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه اعتبار جذب شد و مجوز بانک در حال پیگیری است؛ همچنین اسناد مناقصه فاضلاب برای ۱۲۰ کیلومتر خطوط فرسوده و بخشی از مناطق برای توسعه اولویت‌بندی شده و ظرف هفته آینده آماده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

آب و فاضلاب : آغاز ۳ پروژه افتتاح شده در تهران

 

فولاد مبارکه روی خط رکورد شکنی است / جهش تولید در واحد نورد سرد

 

بهره برداری تصفیه خانه مدرن فاضلاب آزادشهر ظرف ۳سال آینده

 

 

عباسیان بیان کرد: در حال حاضر خطوط اصلی فاضلاب در خرمشهر در سه سند فازبندی شده‌اند و ظرف ۲۰ روز آینده در حوزه تشریفات به مناقصه گذاشته می‌شود و امید است که تا تیرماه امسال پیمانکاران پروژه‌های فاضلاب انتخاب شوند.

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به پروژه‌های در دست اجرای آبفا در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پیمانکار پروژه فاضلاب فعالیت دارد و یک پیمانکار دیگر نیز در تعهد منطقه آزاد اروند است و ایستگاه‌های پمپاژ خرمشهر را بازسازی کرد و سازمان ۳۰ درصد مطالبات را پرداخت و قرار بود که ۷۰ درصد باقی‌مانده را پرداخت کند ولی تاکنون پرداخت نشده است.

0 نظر

ارسال نظر