رمز موفقیت و رشد گروه بین‌ المللی 10points


رمز موفقیت و رشد گروه بین‌ المللی 10points

رمز موفقیت و رشد گروه بین‌ المللی 10points در ایجاد شغل و توسعه کشور چیست؟

 

کارآفرینی سبک زندگی ماست

 

با ما در ایجاد شغل و توسعه‌ کشور همراه شوید.

 

١ درصد مبلغ فروش صرف توسعه و ایجاد شغل ميگردد.

 

 

شروع 10points

 

همه چیز از یک اتفاق در مرداد ماه شرجی ماهشهر در سال ١٣٧٨شروع شد. روزی در پتروشیمی بندرامام در واحد BD/SR لاستیک مصنوعی که اتفاقا طیف زیادی از مواد شیمیایی اولیه وارداتی را مصرف میکرد یکی از دوستانم بهم زنگ زد و گفت صمد بیا یکی از این مواد را ما در مقیاس آزمایشگاهی بسازیم و در واحد لاستیک مصنوعی تست کنیم .

 

تا آن زمان مصرف مواد شیمیایی داخلی در صنعت پتروشیمی خیلی با احتیاط انجام میشد و بنده با تشویق مدیر وقت واحد پتروشیمی مذکور مهندس بهزاد توکلی عزیز و دیگر همکاران عزیزم و مذاکره با مدیران بالادست و نهایتا متقاعد کردن آنان در رده های مختلف جهت اخذ مجوز ، این ماده اولیه را در واحد تست کاربردی و با موفقیت مورد مصرف قرار دادیم و بعد از آن تعداد زیادی از مواد شیمیایی و حتی کاتالیست های پیچیده در واحد های پتروشیمی بندر امام تست و مورد مصرف قرار گرفت.

 

این شروعی برای تحقیقات و جسارت بیشتر و نهایتا خروج اینجانب از مجموعه وزارت نفت و ورود به بخش خصوصی و ایجاد پتروشیمی تخت جمشید ماههشر و دیگر شرکتهای محموعه گروه بین المللی 10point گردید.

 

در این فاصله خرید پتروشیمی تخت جمشید ماههشر از شرکت امریکایی اکسون موبیل و انتقال و باز مهندسی و راه اندازی آن در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و سپس مهاجرت به کشور استرالیا برای ۵ سال و ایجاد شرکت مهندسی Elsapa Australia و همینطور خرید و اداره کردن فرانچیز برند شکلات سازی COCOLATدر شهر آدلاید، تجربیات ارزنده ای را به لحاظ تجارت در فضای بین الملل نصیب اینجانب کرد.

 

و در سال ٢٠١٧ تصمیم به بازگشت به ایران گرفته و بعد از مدیریت عامل پتروشیمی صدف اقدام به تاسیس بنگاه‌های کوچک و متوسط دیگر در حوزه طراحی واحدهای پتروشیمی، تولید و تجارت مواد شیمیایی و پلیمری و بخشی نیز در حوزه تجهیزات پزشکی نموده بطوریکه در همه بخش‌ها با همراهی خانواده و برادران و خواهران و دوستان نزدیک, رویای ایجاد ده شرکت که از سالها قبل در ذهنم بود و تحت نام گروه بین المللی 10points محقق گردید.

 

با توجه به تجربیات ارزنده گروه در ایجاد شغل و از طرفی نیاز کشور به اشتغال جوانان، ایجاد ١٠٠ شرکت در حوزه بنگاههای کوچک و متوسط (SME)و کمک به ایجاد ٢/۵ میلیون بنگاه مشابه در کشور در دستور کار قرار دادیم که بسیار امیدوارم یا تلاش تیم مدیریتی گروه که هم اکنون بیشتر از ۵٠ نفر از بهترین مدیران و متخصصان مملکت می باشد این مهم تحقق باید.

 

شرکت‌های زیرمجموعه گروه بین‌المللی 10points

 

افراکم

مواد و تجهیزات آزمایشگاهي

www.afrachem.com

 

الساپا

تولید، تامین و توزیع انواع مواد شیمیایی و پلیمری وارداتی و داخلی

www.elsapaco.com

 

کانگورو

تولید، تامین و توزیع انواع مواد شیمیایی و پلیمری وارداتی و داخلي

www.yeskangaroo.com

 

 پك هاوس

تامین، تولید و بسته بندی مواد شیمیایی پلیمری

www.packhouse.ir

 

شبانکو

مواد افزودنی بتن و آسفالت

www.shabanco.com

 

فرایند انرژی

زمینه فعالیت:ارائه تکنولوژی تصفیه آب،پساب صنعتی و اسید شویی

www.farayandenergy.com

 

ELSAPA AUSTRALIA

تامین تکنولوژی و بازرگانی خارجی

www.elsapa.com.au

 

ElSAPA Engineering

طراحی و مهندسی واحدهای شیمیایی و پتروشیمیایی ، انتقال تکنولوژی

www.elsapa.com.au

 

اطلس آی‌ تیم

فن آوری در زمینه نرم افزار و App و آنالیز داده

 

Elsapa export

تجارت بین الملل و اختصاصاً صادرات

 

E.S.P

تولید مواد شیمیایی همانند امولسیفایر، آنتی‌فوم و دیگر مواد شیمیایی مطابق با سفارش مشتری

 

Elsapo

تولید مواد افزودنی پلیمرها مانند انواع آنتی‌اکسیدانت و نمک‌کلرید پتاسیم با درصد خلوص بالا و دیگر مواد سفارشی

 

مزایای همکاری با ما

 

چگونه با ما در ایجاد شغل و توسعه کشور همراه می شوید؟ما در گروه بین المللی ۱۰Points از طریق درآمد حاصل از فروش که عمدتا از نوع بیزینس به بیزینس (B2B) بوده و توسط شما مشتری‌های عزیز ایجاد میشود اقدام به ایجاد شرکتهای جدید میکنیم.سیستم سرمایه گذاری گروه ما چگونه کار میکند؟

 

خیلی ساده است. یک درصد مبلغ فروش صرف سرمایه گذاری در شرکت جدید می‌گردد.ما در گروه بین المللی 10points در کنار جذب منابع مالی

 

١) به ایده‌های جذاب که مشکلی از مشکلات انباشته شده مردم کشورمان را در زمینه‌های زیر کمک نماید:

 

– محیط زیست– ایجاد فن‌آوری و تکنولوژی‌های نوین– ایجاد روش‌های نوین در زمینه زنجیره تامین بنگاه‌های اقتصادی و بخصوص SMEها– طراحی و مهندسی.

 

٢) بر روی جذب استعدادهای فراوان کشورمان در زمینه‌های فوق متمرکز هستیم. همچنان که ما با استخدام و آموزش نیروهای متخصص سعی در عملیاتی کردن ایده‌های نوین و ارایه کالای با کیفیت و با قیمت رقابتی هستیم شما نیز با هر یک میلیون خرید از ما به میزان ١٠ هزار تومان در سرمایه‌گذاری شرکت‌های مجموعه ما مشارکت می‌کنید.جمع این اعداد ریز ولی موثر موفقیت‌های تا کنون ما را رقم زده است.

 

برای جوانان مستعد میهن عزیزمان :

 

ما مسیر را به شما نشان خواهیم داد

از طریق راههای ارتباطی با همکاران ما تماس بگيريد

اگر ایده‌ی خلاقانه‌ای دارید آن را مکتوب کنید

 

براي اطلاعات بيشتر به سايت ما مراجعه كنيد :

www.10Points.ir

0 نظر

ارسال نظر