پودر زغال فعال در بلک ماسک و طرز تهیه آن جهت جوش های سرسیاه


پودر زغال فعال در بلک ماسک و طرز تهیه آن جهت جوش های سرسیاه

یک ماسک عالی و بی نظیر برای جوش های سرسیاه صورت


آیا میدانستید با پودر زغال فعال میشود یک بلک ماسک عالی برای جوش های سرسیاه صورت درست کرد؟

فقط با ۳ قلم مواد یک بلک ماسک زغال فعال برای جوش های سرسیاه درست کنید.

 


مود لازم:


پودر ذغال فعال
پودر ژلاتین
آب جوش

 

 

طرز تهیه بلک ماسک :


به هر میزان که پودر ذغال فعال استفاده میکنید, دو برابر آن از ژلاتین بردارید.

به عنوان مثال یک قاشق غذاخوری پودر ذغال فعال و دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را با هم خوب مخلوط کرده و بعد یک لیوان آب جوش را خیلی آهسته و طی چند مرحله اضافه کرده و مرتب هم بزنید تا مواد کامل حل شوند.

حالا این ماسک را میتوانید به کل صورتتان از جمله بینی که پر از جوش های سرسیاه هست بزنید. ۲۵ دقیقه صبر کنید و بعد خیلی راحت ماسک را از روی پوستتان بکنید. در کمال تعجب مشاهده میکنید که چقدر از پوست صورتتان مواد زاید جدا شده و چقدر پوستتان تمیز میشود !!

 

 

توجه کنید که از بلک ماسک زغال فعال برای صورت بیشتر از ماهی یکبار استفاده نکنید. و برای بینی هر ۳ هفته یکبار میتوانید از ماسک زغال فعال که با پودر زغال فعال درست شده استفاده کنید.

مزیت بلک ماسک خانگی پودر ذغال فعال نسبت به بلک ماسکهای بیرون این است که بلک ماسکهای بیرون روی پوست خیلی سفت میشود و موقع کندن از روی پوست, کرکها و موهای صورت هم کنده میشود که خود این امر باعث جوش میشود!

پودر ژلاتین را میتوانید از عطاری تهیه کنید.

جهت خرید پودر زغال فعال ,‌ میتوانید از داروخانه قرص زغال فعال خریداری کرده و پودرش کنید و یا کپسول زغال فعال را تهیه کنید.

 

برای خرید زغال فعال همچنین میتوانید با کارشناسان فرایند انرژی در بخش فروش تماس گرفته و نسبت به تهیه این ماده اقدام کنید.

0 نظر

ارسال نظر